Uwagi do serwisu

Opis Twojego pierwszego forum.
konrad13
Posty: 91
Rejestracja: 27 sty 2011, 07:44
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Uwagi do serwisu

Postautor: konrad13 » 27 sty 2011, 07:52

To jest pierwszy post na Forum, Roku Pańskiego 2011, dzień 27 stycznia.
Na poczatek to chyba warto by było ten banner o seminarium z czerwca'2010 zdjąć z głownej strony...
pozdrawiam wszystkich,
Konrad Szukalski
-------------------------
www.agraart.pl

konrad13
Posty: 91
Rejestracja: 27 sty 2011, 07:44
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Nazwa forum !

Postautor: konrad13 » 27 sty 2011, 13:48

Warto by było chyba nazwę forum zmienić na "Forum SAP" czy jakoś tak, bo na razie jest "Twoje pierwsze forum" :evil:
-------------------------
www.agraart.pl

admin
Administrator
Posty: 25
Rejestracja: 03 cze 2010, 19:12
Kontaktowanie:

Re: Uwagi do serwisu

Postautor: admin » 27 sty 2011, 19:20

Dziękuję za uwagi. Dopiero zapoznaję się z "arkanami" obsługi forum od strony administratora i uczę się konfiguracji, ale udało mi się nawet szybko znaleźć odpowiednią opcję w ustawieniach.
Nowa nazwa "Forum SAP" już się zatem pojawiła.

Ewelina Wiącek

Niewiarowski
Posty: 161
Rejestracja: 27 sty 2011, 12:13

Re: Uwagi do serwisu

Postautor: Niewiarowski » 03 lut 2011, 16:27

Wczoraj (ok.godz.16) napisałem komunikat i dzisiaj po godz.14 został zamieszczony na Forum. Tak to działa w praktyce, czyli do kitu.
P.
W.

Niewiarowski
Posty: 161
Rejestracja: 27 sty 2011, 12:13

Re: Uwagi do serwisu

Postautor: Niewiarowski » 04 lut 2011, 09:32

Rafał,
Czekam na zniesienie cenzury na Forum. Długo to będzie jeszcze trwało? Każdy komunikat ma się natychmiast po napisaniu pojawiać na naszej stronie, tzn Forum.
P.
W.

Niewiarowski
Posty: 161
Rejestracja: 27 sty 2011, 12:13

Re: Uwagi do serwisu

Postautor: Niewiarowski » 05 lut 2011, 12:30

Brawo Rafał! Teraz to Forum rzczywiście działa.
P.
W.

Niewiarowski
Posty: 161
Rejestracja: 27 sty 2011, 12:13

Re: Uwagi do serwisu

Postautor: Niewiarowski » 05 lut 2011, 12:40

Lista osób zrzeszonych w SAP podana jest w kolejności alfabetycznej imion. Trochę to infantylne. proponuję ułożyć wg nazwisk.
P.
W.

konrad13
Posty: 91
Rejestracja: 27 sty 2011, 07:44
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Jeżeli Rafał K. to czyta to ...

Postautor: konrad13 » 04 mar 2011, 12:01

Niestety w serwisie internetowym SAP nic się nie zmienia mimo naszych uwag ( jest dziś 4 lutego 2011), promowanie strony, na której dalej wisi lista członków SAP posortowana po imionach, a "lista w budowie", buduje się już kilka miesięcy ,
nie ma sensu, bo staniemy się zasłużonym żerem dla szyderców .

Na dodatek, na głownej stronie dalej wszystkich SAP zaprasza na konferencję czerwcu 2010 :D

Dobrze, że chociaż dział "Aktualności" jest na bieżąco i zawsze coś jest nowego, niestety to się trochę obraca przeciwko nam, ponieważ strona zaczyna funkcjonować poprzez umieszczanie aktualnych wydarzeń, ale jak ktoś wchodzi to się zniechęca bo widzi ten banner o konferencji w 2009 .
Konrad
-------------------------
www.agraart.pl

Ryszard_Lachman
Posty: 4
Rejestracja: 27 sty 2011, 13:58

Re: Uwagi do serwisu

Postautor: Ryszard_Lachman » 04 mar 2011, 19:15

Strona w permanentnej budowie od wielu miesięcy - czy usunięcie tego nieaktualnego o prawie rok banera u góry to aż tak wielki problem? Po co pokazywać link do "Członkowie SAP [w budowie]" skoro tam są jakieś bzdury wpisane?
--
Pozdrawiam
Ryszard Lachman
http://www.attis.oprawa.com

Niewiarowski
Posty: 161
Rejestracja: 27 sty 2011, 12:13

Re: Uwagi do serwisu

Postautor: Niewiarowski » 08 mar 2011, 14:58

Doświadczenie pokazało, że każdy kto chce może się na Forum zalogować i przeczytać zamieszczone tam uwagi. Chyba powinno być tak, że mają do niego dostęp tylko ci, którym SAP nada login. Wolałbym tak, bo nie wszystko co piszę nadaje się do publikacji.
P.
W.


Wróć do „Forum SAiMP”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron