Faq


FAQ

1. Jakie są zasady przyjmowania do SAP?

Do Stowarzyszenia przyjmowane są osoby prowadzące antykwariaty, domy aukcyjne lub galerie, a także uczestniczące w obrocie, promocji, lub wycenie antyków, wydawnictw i dóbr kultury materialnej,  posiadające pisemną rekomendacje dwóch wprowadzających członków SAP.
Podanie o przyjęcie do Stowarzyszenia, zawierające krótki opis prowadzonej działalności, adres i telefon oraz w/w rekomendację można kierować listownie, faxem lub e-mailem do sekretariatu SAP. Podania są rozpatrywane podczas comiesięcznych spotkań Zarządu SAP. O decyzji Zarządu osoby zainteresowane wstąpieniem do SAP są informowane pisemnie.
Wzór wniosku o przyjęcie do SAP

2. Jak wygląda rekrutacja na studia podyplomowe i kurs Rynek sztuki i antyków, które są współorganizowane przez SAP?


Studia podyplomowe i kurs Rynek sztuki i antyków rozpoczynają się obecnie co roku - w październiku. Aby zgłosić się na studia lub na kurs należy wysłać forumularz zgłoszeniowy, kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych (ten warunek dotyczy tylko studiów podyplomowych) oraz 2 zdjęcia. Przyjmowanie następuje według kolejności zgłoszeń. Najbliższa edycja rozpoczyna się w paźdierniku 2011 roku. Rekrutacja na nią będzie trwała do końca września.

3. Kiedy odbywają się zajęcia w ramach Rynku sztuki i antyków?

Zajęcia odbywaja się w trybie weekendowym, tzn. w soboty i niedziele co dwa tygodnie. W soboty zajęcia są w godz: 12:00-19:00, zaś w niedziele od 9:00 do 16:00

 


Bezpłatny newsletter

Chcesz otrzymywać informacje związane z naszym stowarzyszeniem?

Ankieta

Czy jesteś za swobodnym wywozem dzieł sztuki z Polski?

Kalendarz

Listopad 2017 Grudzień 2017
Ni Po Wt Śr Cz Pi So
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30